O mutumutu se píše v médiích

Forbes, Czechrunch, iDNES, tyinternety, Hospodářské noviny a mnoho dalších! Hodně budeš někde, jak říkávala legendární lingvistka Jolanda a my se tím řídíme na 100 %.

Tady měl být obrázek zdravého banánu místo nezdravého buřtu
logo médií

Creative Dock chystá útok na finanční sektor

"Soustředíme se teď na pojišťovnictví, kde chceme projektem Mutumutu změnit způsob uzavírání životních pojistek. Místo smluv s mnoha stránkami nesrozumitelných podmínek a výluk nabídneme stručný a přehledný návod. K tomu ale chceme, aby pojištění život nejen krylo, ale i motivovalo jeho zlepšení. Takže do něj zapojujeme monitoring životního stylu, sběr dat ze sport trackerů, a pokud systém zjistí, že se o sebe uživatel stará, pošle mu na účet bonus."

logo médií

Creative Dock spouští svůj nejdražší projekt, Mutumutu. Slibuje nejjednodušší podmínky na sjednání pojištění

Od začátku října si Češi mohou nově sjednat životní pojištění u společnosti, která nabízí nejjednodušší podmínky na trhu a také motivační systém odměn pro zdravý životní styl. Výhodné podmínky budou moci získat i lidé na volné noze, nejen zaměstnanci.

logo médií

Mutumutu je pojištění, které zvládnete uzavřít sami online

Stojaté vody trhu se životním pojištěním chce rozvířit startup z dílny tuzemského startupového studia Creative Dock. To má za sebou známé a dnes již zaběhlé projekty jako Zonky či HoppyGo. Mutumutu je zatím největší vlastní investicí Creative Docku a pojištění je nabízeno v úzké spolupráci s Komerční pojišťovnou.

logo médií

Mutumutu vyhrálo účast v prestižním startupovém akcelerátoru

Životní pojištění Mutumutu vyhrálo účast v druhém ročníku prestižního akcelerátoru Insurtech Europe powered by Plug and Play. Zařadilo se tak mezi osmnáct startupů, které budou procházet mentoringem od světových expertů z oblasti insurtechu.

logo médií

Mutumutu, přelomové životní pojištění

Za novým životním pojištěním, které je srozumitelné, má minimum výjimek a každý si ho zvládne sjednat sám, stojí spolupráce startupu Mutumutu a Komerční pojišťovny.

logo médií

Pojištění Mutumutu chce motivovat ke zdraví

Online pojištění Mutumutu přechází po svém startu do další fáze kampaně, slevou motivuje ke zdravému životnímu stylu.

logo médií

Pojištění Mutumutu už druhý měsíc boří mýty v pojišťovnictví

Zapomeňte na vše, co jste dosud věděli o životním pojištění. Produkt Mutumutu potěší všechny, kteří jsou už otráveni z drahých pojistek a nesrozumitelných smluv. Mutumutu má šanci rozpoutat revoluci v poněkud stojatých vodách českého pojišťovnictví.

logo médií

Zájem o životní pojistky přidusili lovci provizí. Teď se produkt vrací

Zájem o životní pojištění dlouhodobě klesá, a to zejména kvůli nejasným smluvním podmínkám a poradcům, jejichž hlavní prioritu představuje provize. Důvěru v životní pojištění chtějí obnovit nováčci. Klienty lákají na jednodušší podmínky i odměny za zdravý životní styl.

logo médií

Životní pojištění v ČR už nikdy nebude jako dřív, slibuje tvůrce Zonky a HoppyGo

Klasické životní pojištění se vzpírá modernizaci a vyhovuje hlavně pojišťovnám. Normální člověk totiž nemá šanci se ve složitých smlouvách vyznat. Blíží se ale změna. Moderní životko Mutumutu, které si nastavíte sami, přes web, a hlavně správně. Na první dobrou.